torsdag 2 december 2021

Rödvitrandig julinspiration



Jag ääälskar rödvittrandigt! Speciellt i juletid. Låt oss titta på lite inspiration jag hittat på pinterest.






Så mycket fint på den här bilden. Fint med underläggen under tallrikarna. De ursöta små pepparkakshusen på varje tallrik. Skärbrädan med grön dekoration under. Ljuslyktorna. Allt. Precis allt gillar jag. 






Svårare än så här behöver det inte vara. Rödvitrandiga band. Julkänsla direkt. 






Det lilla pepparkakshuset igen. 💓 Och randigt.






Randiga pyjamasbyxor! Jag har ju ett par i mina gömmor. Dags att plocka fram! 






Wow! Avancerad julrand! Så himla käckt att matcha randig juldukning med randig kaka! Imponerande. Tror inte jag kommer ge mig på det, men HÄR är receptet om du vill testa. 




Inga kommentarer: