tisdag 14 december 2021

Halvägs genom december



I´m back! 



Men himmel vad dagarna rusat förbi sen jag senast visade mig härinne. Har en lång lista på inlägg jag tänkt göra, men inte hunnit med. Kanske för att det jag tänkt blogga om tagit tid att göra... 

Nåja, jag får väl se till att få lite fart och få ur mig det som sitter på min mentala blogglista. 

Vad har hänt sen senast jag var här? 
Jag har varit i huvudstaden, jag har varit dunderförkyld, jag har varit stressad över extremt tidigt julande i mitt instagramflöde, det har snöat (!), jag har adventspyntat, jag har hejat fram min Idolfavorit, jag har sett en scary men superintressant dokumentär jag vill tipsa om, jag har blivit helt golvad av ett så mycket bättre avsnitt, jag har haft glöggträff och har en drös recept att tipsa om, jag har tagit in granen och klätt den på en lunchrast, för ja, nu är vi hemskickade till hemmakontoret igen. Eller jag hann ju knappt visa mig på kontoret, tills det var dags att hålla sig därifrån igen. 

Men ni ser, listan är lång och därav har jag inte hunnit blogga. Men det kommer, som sagt. 


For the record. 
12 december inköp av julgran. 
14 december julgran på plats och färdigklädd. 
Bildbevis kommer.



Inga kommentarer: