onsdag 29 december 2021

And just like that, I was hooked



 

Jag har aldrig varit nån Sex in the city-fantast. Är jag ensam om det i min ålder? Jag är ju jämgammal med tjejerna i serien. Förutom Samantha då, som ju är lite äldre... Visst har jag sett sporadiska avsnitt och visst hänger jag med i stort på vad som hände tjejerna i serien, men nån fantast har jag aldrig varit. Men så släpptes ju uppföljarserien And just like that nu under julen. Och så klart kunde jag inte hålla mig. Måste så klart titta. Fick ladda hem HBO Max först...


Vad jag tycker? Eh... jag satt med ögonbrynen högt upp i hårfästet (naturligt, inte artificiellt som åtminstone en av tjejerna i serien... förlåt) första halvtimmen i första avsnittet. Men, just like that, sen blev jag hooked och strecksåg alla fyra släppta avsnitten. På natten drömde jag om den! Galet. 


Räck upp handen om du tror det betyder att jag rekommenderar den.





Inga kommentarer: