måndag 20 december 2021

Min önskelista - extremt sen inför julen eller extremt tidig inför min födelsedag...

 

Brukar ju publicera mina önskelistor här och inser att jag är galet sent ute i år. Jag är helt färdig med inköpen till andra, men har som sagt helt glömt bort min egen önskelista... 

Tomten, om det inte är för sent så kommer här min uppdaterade önskelista. Om det är för sent för denna julen, så går det bra att använda den till nästa jul. Alternativt skicka den till maken med hälsning att det är en vääääldigt tidig önskelista inför min födelsedag som infaller till midsommar. 




Jag har lovat mig själv att plocka fram symaskinen igen nästa år, eller kanske redan nu under julledigheten, och då passar inspirerande böcker med mönster bra. Den HÄR eller den HÄR är jag nyfiken på. Underläggen med elefanter finns nu dubbelsidiga. Önskar mig grå/rosa. De finns HÄR. Min favoritparfym tar alltid slut precis innan jul, så även i år. Skoblock i trä får man aldrig för många av. Jag brukar leta på loppis. Den HÄR ringen i st 17,5 hade jag inte blivit ledsen för. Och så slutligen en 185 cm lång kramkudde, så jag slipper ligga och krama mitt ihoprullade täcke på nätterna. Japp, sån är jag. 


Inga kommentarer: