måndag 2 december 2019

Pepparkakshusdrömmar och hopp om mellandagar vid jobbdatorn iklädd pyjamas


Dags att börja fundera på årets pepparkakshus? Hittade det här fantastiska huset på pinterest.com. Har ni sett, så ljuvligt? Ett pepparkaksväxthus! 





Säkert ett himla meck att göra, men guuud så sugen jag blev att testa!



Jisses, vi är redan inne i december! Vi har lämnat mörkaste november i mannaminne bakom oss och nu går det i rasande fart mot julen. Eller varför säger man att det är jul först när det är julafton? Hela december är ju jul! Tycker jag. Julen börjar vid advent. Julledigheten börjar strax före julafton. Eller  i mitt fall, som började nytt jobb i november, så börjar julledigheten först på julafton. För det blir inget semesteruttag till jul. Förhoppningsvis kan jag jobba hemifrån, så jag slipper restid till och från jobb. Helt ok att jobba i mellandagarna om jag kan göra det iklädd pyjamas. 



Inga kommentarer: