onsdag 29 november 2023

55 genrer, 1595 låtar och 20379 minuter vampyrmusik

Så släppte Spotify årets Wrapped. Tydligen har jag lyssnat på 55 genrer, 1595 låtar och det har jag gjort totalt i 20379 minuter. Som 14 dagar utan avbrott. Jisses. 





Årets toppgenrer. Mellow gold, soul, klassisk svensk pop, adult standards och rock. Hrm... intressant. Men nog inte helt fel. 






Men har jag verkligen lyssnat mest på honom? Nog för att jag lyssnat, men lite förvånad är jag att jag lyssnat så pass mycket på honom. Men det är han värd.






Haha, jag dör så roligt! Men också så sant! Jag lyssnar mer än gärna på känslosam och stämningsfull musik.






Känns ju hoppfullt ändå att detta är min topplåt. Trots att min musiksmak är...mörk.


Hur såg förra årets wrapped ut? Så HÄR.




Inga kommentarer: