fredag 3 november 2023

Lite av varje från instagram


Alla som jobbar på kontor och suttit i teamsmöte kan nog relatera till det HÄR.

Jag tror jag delar favoritintresse med Matt Le Blanc.

Ett klockrent exempel på hur det ser ut i världen idag. 

Alla som har tonårsbarn kan nog relatera till det HÄR.

Testa HÄR hur smart din högerfot är! 

Lite tidigt kanske, men väldigt mysigt.

Sparar det HÄR tipset till nästa halloween.

Vissa nätter är exakt så HÄR.

Min vildaste fantasi är exakt så HÄR!

Vad män tror att kvinnor drömmer om och vad vi verkligen drömmer om.

Lite tidigt än, men bild nr 3 sparar jag i min inspirationsmapp.

Lite sugen är jag allt på att plocka fram garn och virknål.

Första raden i Bryan Adams låt Summer of 69 vet jag att fler än jag har tolkat fel (I got my first real ...dream) men att Bee Gees låtar kan tolkas så HÄR har jag (hittills!) aldrig tänkt på. Nu kommer jag bara att höra de här texterna!

Det gäller att sätta punkten på rätt ställe.

Goths in ungothly places - kan inte sluta skratta åt det HÄR.

Exakt! Jag med!

Ungefär ...

Bästa monologen!


1 kommentar:

Nilla Tankebubblor sa...

Vilken bra samling! Jag klickade upp alla och tittade på dem! Den där "tvätt"korgen för tonåringar (och vuxna) var bra.
Kul!
Ha en fin helg.