söndag 19 februari 2023

Rekordår och rekordvecka

Ibland chockar man sig själv. Just nu gör jag det. Jag, som inte är världens sportigaste människa, bestämde mig vid årsskiftet att i år, minsann, då ska jag satsa på att få igång mig själv.

Och vet ni. Hittills har jag kommit iväg till gymmet tre gånger i veckan, varje vecka! Jag är chockad. Ett rekordår. Även om jag skulle sluta tvärt att gå dit nu, hade det varit ett rekordår.

Den här veckan var även den ett rekord. Jag kom nämligen iväg inte bara tre gånger, utan hela fyra gånger! 

Är jag stolt över mig själv? Japp! Så pass. 


2 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Hoppas att du slipper bakslag! Om det blir det så får du vila men inte sluta. :-)

Matilda sa...

Det var inte illa! Bra jobbat. Själv börjar det gå flertalet år sedan jag var på ett gym, men har visst lovat en kollega att gå på ett pass nästa vecka. Vi får väl se hur det går!