tisdag 8 juli 2014

AW



Vilken kväll! 

Så glad att jag tillbringade en del av den på stranden. Stranden som håller på att bli vårt andra hem. 

Satt på tåget hem i eftermiddags efter en ovanligt seg jobbdag - varför är det alltid segt så man håller på att krevera veckorna före semester? - när jag fick ett sms om att familjen - som har tjuvstartat sin semester - befann sig på stranden med grill och mat och ombyte och jag ombads köra direkt dit när jag stigit av tåget.

Yes!!! 

Grilla på stranden? Få nån timmes sol? Ingen dålig afterwork-aktivitet.



När jag kom fram till stranden hittade jag familjen på plats och grillen igång.




Det var bara att ställa ner jobbväskan och hoppa av jobbkläderna och byta om till bikini.

Lovely.




Och efter att jag känt på vattnet och pustat ut efter jobbdag och tågresa var maten klar.




Sällan har en grillad korv smakat godare.




Och ja, i övrigt var kvällen som vanligt. 
Samma packning och...




...samma aktiviteter.
Och samma strand.

Det här med att tillbringa sen eftermiddag/tidig kväll på stranden kan man lätt bli beroende av. 
Som sagt.


Inga kommentarer: