onsdag 26 juni 2024

Igår var en helt vanlig dag

eller det var det inte. Förvisso en vardag och en arbetsdag. Men också min födelsedag




och jag började dagen så här. 


Tisdagar är jobbmässigt en av veckans jobbigaste dagar, men fyller man år en sån dag kan man inte bara gå hem och däcka på soffan, som jag vanligtvis gör en tisdagskväll... 




Det var ljuvligt fint väder, så vi packade picnicväskan och begav oss hit. För att cykla dressincyklar. Bästa sommaraktiviteten ju! 































Bästa födelsedagen! 💙


5 kommentarer:

Anna i Portugal sa...

Grattis i efterskott! Vad kul med dressin, det pratade vi om varje sommar när vi bodde i Sverige, men det blev aldrig av. Kul att få åka med dig!

Nilla Tankebubblor sa...

Grattis på födelsedagen! Vilken fin dag och mysig aktivitet.

smile sa...

Tack @Anna och @Nilla! Bästa aktiviteten! Rekommenderas varmt om ni har möjlighet.

Matilda sa...

Grattis!
Jag undrar om det inte är samma dressin-bana som jag cyklade på första gången jag testade på dressin. Visst är det skoj! :D Och vackert!

smile sa...

Tack @Matilda! Det är superkul! Och galet vackert. Det var bara lite läskigt med alla sniglar på spåret på tillbakavägen.