fredag 9 december 2022

Önskelista julen 2022

 


Som traditionen bjuder, kommer här min önskelista. 
Egentligen ska jag inte göra nån önskelista i år, för vi har kommit överens om ett mindre inredningsprojekt som gemensam julklapp. Men det hindrar inte att jag är ute i god tid inför min födelsedag. Hehe. Vem bryr sig om att det är 6,5 månad tills jag fyller... 


Överst på listan har länge stått en lampa. Block Lamp black cord Harri Koskinen
Till köket önskar jag (förutom det lilla inredningsprojektet) salladbestick och tårtspade/kniv Georg Jensen
Fyra st vita djupa tallrikar Rörstrand Swedish Grace 19 cm

That´s it.


Annat som också alltid står på min önskelista - och som jag gärna ger bort till nån annan - är en staycation. Varsom. Bara jag får komma hemifrån en natt eller två och äta hotellfrukost. Det toppar alla ytliga saker.


Jo, jag har en önskning till! Det HÄR.  



Önskningar i all ära, med tanke på rådande omständigheter kanske man borde önska det här istället... 



Inga kommentarer: