måndag 22 juni 2020

Stjärnornas krig hos optikern?





Förra veckan var jag hos optikern och kollade synen och beställde nya glasögon. Det var visst hög tid, inte bara för att mina nuvarande glasögonbågar var rätt slitna, utan även för att det var hög tid att gå upp i styrka på glasen. 


Kunde inte låta bli att smyga upp mobilen och ta en bild på synkontrollsapparaten. Eller vad det nu heter. Den mackapär man tittar i för att optikern ska undersöka synen. Synkontrollsapparat! Jaja, men varför tog jag foto på den, undrar ni? Inte för att jag tyckte den var snygg. Nej men det var ju för att jag fick star wars vibbar av den! Den ser ju ut som storm troopers



Ja, jag vet. Jag har en sjuklig besatthet av att se storm troopers överallt. Som till exempel lastbilar på tyska autobahn, och cyklar i Köpenhamn. 







Inga kommentarer: