måndag 27 juni 2022

Låtar som får mig att stänga av radion

 



Har ni också vissa låtar som ni bara inte tål? Jag ryser när jag hör vissa låtar. Såna som får mig att stänga av radion.

Kunde inte låta bli att göra en topplista. Det blir en blandad sådan, utan inbördes rangordning, och både med aktuellt musik och "gammal" musik.

Just nu får den här låten mig att stänga av radion:



As it was med Harry Styles


En annan låt som spelas alldeles för mycket på radio just nu är den här:



Run to the hills med Klara Hammarström


Så tittar vi på några äldre låtar som också ger mig rysningar. 



Sorry, Beyonce, men jag är ingen fantast av din låt Halo. 



Och sorry Maroon 5 och Christina Aguiellera. Tack men nej tack.


Avslutar med en låt som har lite fler år på nacken. Den var väldigt populär när jag var i tjugoårsåldern och jag gillade inte den då och inte nu.



Power of love med Jennifer Rush


Förlåt mig, alla artister och låtskrivare. Men ni är så himla populära ändå, så ni kanske kan förlåta mig för att jag inte är jätteförtjust i just de här låtarna..?



Inga kommentarer: