fredag 17 juni 2022

Att önska mer av samma. Och lite lite till.

 

Förra sommaren skrev jag en sommarönskelista HÄR. Självklart har jag gjort en även för denna sommaren. Jag är listmänniska, så jag gör alltid listor. För allt. 







Allt som stod på förra sommarens lista kvarstår. Står alltid på min lista. Alla somrar. Är det nåt jag lägger till i år? 

Japp! Det kommer här

*

Att Loppan får ett trevligt och minnesvärt konfirmationsläger över midsommar

*

 Att jag och resten av familjen gör nåt trevligt över midsommar och min födelsedag, som nästan sammanfaller

*

Att Loppans konfirmation blir trevlig och minnesvärd

*

Att konfirmationspresenten till Loppan landar väl 

*

Att vi blir klara med trädgårdsprojekten och inte sätter igång allt för många nya... hrm...

*

Bonus om jag hinner måla trappan om det blir regniga dagar

*

Bonus om vi lyckas klämma in nån mindre resa/staycation på kort varsel

*


Inga kommentarer: