fredag 10 juni 2022

Fem en fredag: Bäst

 


Hittade en fredagslista HÄR och här kommer mina svar. 


1. Vilken har varit din bästa semester? 





Lätt! En av de bästa var Berlinresan med sonen i våras. Du hittar den HÄR. Annars alla våra Frankrikeresor och Italienresan för några år sen.


2. Vilken är den bästa månaden? 




September har alltid varit en favoritmånad. Men jag skulle kanske säga alla månader som inte är vintermånader. 

Jag
Avskyr
Vintern


3. Vad är nummer 1 i mitt liv? 






Mitt hem är min borg. 
Och i mitt hem inkluderar jag så klart min lilla familj. Och min trädgård! Just nu mitt växthus. :-) 


4. När tävlade jag senast, och i vad? 


Jag
Tävlar
Alltid

Mest med mig själv. Hur jag kan göra saker mest effektivt och snabbt, snabbare, snabbast. Men mer konkret så spelade jag Skitgubbe med dottern igår. (Fråga inte vem som vann och fråga inte om jag är en dålig förlorare...). Sportsligt har jag bara tävlat en enda gång och det var en minigolftävling när jag var i elvaårsåldern. Jag kom tvåa och fick en liten grön glasfigur med plakett där det stod att jag kommit tvåa. (Fråga inte hur många som deltog i tävlingen...) 


5. Vad är det bästa med mitt liv just nu?







Inga kommentarer: