onsdag 17 mars 2021

Nya comfortabla vårskor utanför min comfortzone

 





Så sugen på vårkläder, men jag håller igen lite på klädinköpen. Så länge jag fortsatt jobbar hemifrån känns det onödigt att fylla på garderoben. I alla fall när det gäller t ex skor. De enda skor jag använder är typ skor att promenera i naturen i. För det är nästan den enda utomhusaktivitet jag gör. Förutom att ta mig till och från matbutiken. Så skogarderoben står nästan orörd. 








Men det blev ändå nya vårskor. Att promenera i! Gick (haha, pun not intended) lite utanför min comfortzone (pun där också?) när jag fastnade för de här. Jag har haft Adidas Superstars  så länge jag kan minnas. Eller väldigt många år, i alla fall. Tror jag lyckats slita ut 3-4 par skor och då är de inte jättesköra, dvs de håller galet länge. Men, jag gick som sagt utanför min comfortzone och nu ska jag gå i comfortabla (haha, där fick jag till det) nya sneakers. Ny modell och nytt märke. 








These boots sneakers are made for walking.



Inga kommentarer: