fredag 8 september 2023

Randomiserad fredagslista

 Vi kör väl en fredagslista, tycker jag! Dagens tema Randomiserat. 



Vad dagdrömmer du om?

Att flytta till Italien! Och bo så HÄR. Eller jag skulle kunna inreda med just sån stil i det HÄR huset. Och flytta dit. För gott. Fast jag är redan där. Jag går runt och säger att jag är kvar. Jag åkte aldrig därifrån när vi var där i somras. Mentalt är jag kvar. Och jag längtar konstant tillbaka. 

Har du något smeknamn?'

Mamma? :-) Nej, jag har inget smeknamn. Jag kallas det jag är döpt till eller Mamma. 

Om du kunde byta plats med någon under en vecka, vem skulle det vara?'

Den som äger huset jag precis berättade om! 

Tror du på spöken?

Inte på spöken som spöken, men jag har respekt för övernaturligheter. 

Vilken fråga ställer folk till dig som du ogillar?

Vad blir det för mat? Speciellt om jag precis kommit hem från jobb och är trött och inte särskilt matlagningsinspirerad... 


Psst... jag kanske dagdrömmer om nåt sånt HÄR också... 



1 kommentar:

Nilla Tankebubblor sa...

Härligt i Italien!

Mamma, vad blir det för mat? har man ju fått höra en hel del gånger ja...

...men snälla Åke! :-)

Trevlig helg!