tisdag 27 juni 2023

Midsommarmat och födelsedagsfirande med frukosttårtfrosseri

 







Vi firade som sagt midsommarafton i annat land och jag summerade för mig själv att jag, även om jag hade det trevligt, saknade lite svensk midsommar. Vi tog igen det redan dagen efter. 






Då vi åt midsommarmat och förhandsfirade lite födelsedag. 


För dagen efter midsommar var det nämligen min födelsedag. 







Jag hade skojat om att jag önskade mig en alldeles egen prinsesstårta att få äta med stor sked direkt från tårtan... Till mitt försvar delade jag med mig. Men jisses så gott! Rekommenderar andra att äta tårta precis så. Hehe.






Med ålderns rätt. Haha..









Efter frukosttårtfrosseri begav den delen av familjen som inte kände sig förkyld till stranden. De planer vi egentligen hade spar vi till en annan dag, när alla är friska och pigga. 



Inga kommentarer: