lördag 22 januari 2022

Femton år och still going strong

Konstaterar att jag precis inlett mitt 15e år som bloggare! Hur fort har dessa år gått? Att jag stått ut! Så många projekt jag påbörjat och inte orkat/hunnit fullfölja, men bloggen har jag tydligen hållit hårt i. Och glad är jag för det. Så himla glad. För bloggen är ju full av vardagsbetraktelser och minnen från de senaste femton åren. Nästan hela dotterns liv! 



Jag har precis påbörjat ett nytt projekt. Som har med bloggen att göra. Känns som ett evighetsprojekt, men jag tar det lite pö om pö. 

Vad jag gör? Jag håller på att strukturera om kategorierna som ni ser i kolumnen till höger. Eftersom inte bara jag, utan även barnen, ofta bläddrar bakåt i bloggen, underlättar det om det finns en tydlig struktur på kategorierna och taggarna i inläggen. 

Men som sagt, jisses vilket mastodontarbete! 

Förresten, vilken tag och kategori ska jag sätta på detta inlägget..? Hrm... Det får bli Bloggtips! Jag tipsar om min egen blogg! Hehe. Eller om du som läser har egen blogg, så är mitt bloggtips till dig att du scrollar tillbaka i din egen blogg ibland. Om du inte redan gör det. 


2 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Bra jobbat! Det är ju så roligt att kunna läsa tillbaka :-) Kategorier, etiketter och bra sökord i rubriken underlättar.
Ha det gott!

Anonym sa...

Din blogg är som en tonartshöjning i vardagen! Thanks for sharing! Dubbel glädje är dubbel glädje! /M