lördag 15 januari 2022

Är det för tidigt att göra en önskelista knappt ett halvår i förväg?

 





Det var Tjugondag Knut häromdagen. Då julen ska ut. Om man inte som jag redan tagit ut det mesta av julen redan några dagar före Knut. Jag tog dock inte bort allt. Adventsljusstakarna står kvar i fönstren. Lika svårt varje år. Det massiva mörkret det blir efter att man tagit bort dem är tungt. 

Sugen på lampan på bilden. Men jag kan inte riktigt motivera ett köp. Men jag kan väl alltid önska mig? Fast det är kanske lite väl tidigt, eftersom jag fyller år först om nästan ett halvår... 

Förresten så är det bra att det är ett halvår till jag fyller år. Då hinner jag fundera ut var jag ska placera lampan. Kan se den på flera olika ställen i huset, och det känns lite too much. En lampa räcker. 


 

1 kommentar:

Nilla Tankebubblor sa...

Den är så fin! Jag har kikat på den på nätet innan men inte köpt. Tur att du fyller år på sommartiden och inte på virustiden...