fredag 14 juli 2017

Pizzatips!






(bildkälla: pinterest.com)




Som jag tidigare berättat tror jag det kommer dröja lite innan jag äter pizza igen, för jag fyllde pizzakvoten rejält i Italien. Jag som sällan äter pizza hemma... Men OM, om jag ska göra egen pizza, eller rättare sagt NÄR jag ska göra egen pizza igen ska jag definitivt göra som på bilden nedan. Tyvärr inte så fotogenique pizza kanske, men jisses så gott. 








På ett hörn av makens gigantiska chef´s special pizza, som jag skrev om HÄR (<-- klicka) låg det en hög parmesanskivor toppade med balsamico creme. Som lagts dit efter pizzan kommit ut ur ugnen. Alltså hur gott? Supergott! Tomatsås och ost, in i ugnen, sen skivor med parmesan och ringla över balsamico creme. Himmelskt!



Hrm... när jag tänker efter kanske jag ändå kommer att göra sån pizza snart, eftersom jag hade både parmesanost och balsamico creme med hem i packningen...




Inga kommentarer: