fredag 31 mars 2017

Vad blir det för mat?



Jag brukar titta på Leilas Supermat på TV4. För att vara ärlig, mest för att kolla in hennes fina hem... Vissa rätter lockar mig inte alls. Men ibland smäller det till och jag sitter och dreglar i TV-soffan. Som igårkväll. 







Aubergine, fetaost, koriander och pinjenötter. Allt gott var för sig, måste vara suuuupergott tillsammans. Det måste jag bara testa.



Receptet hittar du HÄR









Hemmagjord ketchup. Och pommes med riven parmesan på. Måste. Bara. Testas. Vid tillfälle.



Receptet finns HÄR.









Har sett en del recept på såna här, men hittills aldrig testat. Varken att äta eller laga. Men jag är såå sugen att testa.



Receptet finns HÄR.




Hela avsnittet hittar du HÄR. Då kan du även spana på hennes outfit, som jag också bara dör för. Såååå snyggt!




Inga kommentarer: