torsdag 9 mars 2017

GODmorgon!





Frukost. Typ hotellfrukost. Finns det nåt bättre? Lustigt att jag idag älskar rejäla frukostar, men när jag var liten avskydde jag frukost. Jag kunde bara inte äta nåt på morgonen. 


Låt oss titta på några av senaste veckornas frukostar hemma hos oss.









Nä, så här brukar frukostarna inte se ut hemma hos oss! Jo, fyra gånger om året. När det är nån som fyller år. Då kan det se ut nåt sånt här. Fyra pers, tre vaniljhjärtan, kanske den uppmärksamme observerar. Jamen, beach2017 ju! Jag avstod. 








Det här är egentligen inte heller nån supervanlig frukost hemma hos oss. Men i helgen hände det. Jag bakade croissanter till frukost. Herreminje så gott!







Men 5-6 frukostar per vecka ser det ut så här för mig. Min standardfrukost. Två Falu Rågrut knäckebröd med Bregott, kaffe och vatten. 

Hejåhå, förstår ni nu att jag njuter extra mycket när jag väl unnar mig - oss - extra smarriga frukostar?



Inga kommentarer: