måndag 20 mars 2017

Smile - it´s almost easter



Det börjar närma sig påsk. Min favorithögtid all time. Faktiskt. Jag gillar påsken mer än julen. Nästan. Det är liksom avstampen till vår och sommar. Och det är mindre förpliktelser kring påsken. Inte en massa måsten. Bara lite ledighet, förhoppningsvis sol och så en massa godsaker. 




Ägg hör till påsken men nu är vi inga äggfantaster i familjen. Det är egentligen bara jag som äter och jag är ingen storförbrukare. Men att måla påskägg är ju kul. 



Hittade inspiration på pinterest.com som jag tror Loppan hade älskat. Kanske till och med fått henne att äta ett ägg eller två. Eller nej, det hade hon nog inte. Hon hade tyckt de var för fina för att ätas!



Kolla:












Emoijiägg!



HÄR hittar du mer detaljerade instruktioner. Och fler bilder.




Inga kommentarer: