söndag 19 mars 2017

Femton?!






Alltså fattar ni? Idag är det femton år sen jag blev mamma för första gången. Idag firar vi världens finaste femtonåring. Först i barnaskaran och längst i familjen. Längre än far sin. 






Men visst är det väl så här? Hur gammal han än blir och hur vuxen han än blir så kommer han alltid vara min första lilla efterlängtade bebis. Och jag förundras dagligen över hur fort dessa femton år gått...







Jag önskar dig allt gott, älskling! Av dagen och av livet. Och jag önskar att du en gång ser tillbaka med varmt hjärta på dina första femton år. Precis som jag och pappa gör. Och din lillasyster som inte var född dina första fem år, men som är så stolt och så mån om sin fina storebror. Precis som du är om henne.







Stort Grattis på stora dagen, älskling! 






(eget kollage med bilder från pinterest.com)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp Hipp Hurra!
15 år - lika länge som vi känt dig och följt dig :-)
Vi önskar dig en toppendag!
Stor Grattiskram från M med familj

smile sa...

Tack tack! <3