lördag 11 mars 2017

Sövande danskväll och mellofavoriter






Fem minuter efter jag skrev det här igår såg det ut så här i soffan. Ehhh... måttligt roade av Let´s Dance, eller? Nåja. Tilde regerar - så duktig - och min favorit på dansgolvet var nog Stina Wollter. Har ni sett hennes instagramkonto? HÄR finns det. 


Ikväll är det så mellofinal. Och Loppan är bortbjuden igen... Min mellopartner. Jag får väl klara mig ändå. Grabbarna i familjen är måttligt roade.


Förresten, har förstått att en man som heter Owe är väldigt populär bland barnen. Hörde så gulligt på radion igår några barn i tioårsåldern intervjuas om finallåtarna. En tioårig pojke höll på Owe för det "känns så nytt och fräscht". Underbart!!! Många av Loppans jämnåriga gillar också honom, men Loppan håller tummarna för Lisa och Benjamin. Själv håller jag fortfarande på Boris, men jag tror inte han vinner. Jag sätter en slant på Wiktoria eller - håll i er - Owe. Jag tror de har en chans, men det är inte mina favoriter. Och skulle de vinna tror jag inte de har nån chans i den stora tävlingen. Men men, undrens tid är inte förbi. Vad som helst kan hända.




Inga kommentarer: