söndag 10 mars 2024

Ännu en kalasdag i grannlandet

Vi var ju i Köpenhamn förra helgen. I fredags åkte jag dit igen. Fast den här gången med en väninna. (Älskar ordet väninna, men det låter kanske som jag är lastgammal? Fast det är jag ju... hehe). Vi tog en ledig dag och satte oss på tåget. 

En galet god brunch gjorde att vi stod oss länge matmässigt och så provade vi galet mycket kläder. Men i min shoppingpåse med hem låg endast ett danskt rågbröd och en påse godis. Det blev ingen klädshopping för min del. Men det berodde nog mest på att jag inte kunde bestämma mig. Svår mellanperiod just nu. Precis mellan vinter och vår. Men det var supertrevligt ändå. 

Här är de få bilder som fastnade i min kamera. Dagen som helhet har fastnat i mitt minne. 





Exakt så gott det som det ser ut att vara.










Inga kommentarer: