lördag 17 februari 2024

Lördagsloppis

Förra lördagen körde vi på loppisrunda. Bästa lördagsnöjet ju.











Ljuvlig butik med massor att titta på. Och sukta efter. När jag kom hem ångrade jag grymt att jag inte köpte hundlampan. Det blåvita hustyget har jag inte heller riktigt kunnat släppa tankarna på. Men det coola vykortet fick följa med hem. Och bäst av allt, jag fick inspiration till det HÄR projektet. 







Överraskade mig själv med att göra två klädköp. Ledtråd till det ena på en av bilderna ovan. Förresten, kolla in den fina virkade mormorsfilten. Kanske kan inspirera till nått nytt projekt.






Man blir hungrig av loppisutflykter. 






Mums!






Apropå mums. Smågodis? Nej, en himla massa örhängen. Fastnade länge i en alldeles ljuvlig liten butik, som inte sålde secondhand, men som sålde ljuvligt mycket småpims. Gotta love it. 











Ännu ett coolt kort. 






Sötaste ringhållarna jag nånsin sett. 


Och bästa loppislördagen i mannaminne. 



Inga kommentarer: