måndag 8 november 2021

Lockad till människobyn

 I fredags lämnade jag tillfälligt hemmakontoret och begav mig mot människobyn igen. Första gången på kontoret på ett och ett halvt år. Eller inte riktigt så länge, minns att jag var inne för kanske ett år sen och var då tvungen att be om att få byta kod till min passertag för den hade jag så klart glömt bort. Men i fredags kom jag ihåg den. 

Vad var det som lockade på kontoret? 





Det här! En tårta! Inte vilken tårta som helst. 






En tårta för att fira en milstolpe i det digitaliseringsprojekt jag driver. Vi byter nämligen ut det gamla fakturhanteringssystemet Alusta mot ett nytt, digitaliserat sådant. 





Nu är vi peppade (och sockrade) att ta oss vidare i projektet. Och jag tillbringar den här arbetsdagen på hemmakontoret igen.



Inga kommentarer: