lördag 7 oktober 2017

Hemma med lördagsmys på stan








Så var jag hemma igen! Det blev tyvärr inget bloggande när jag var iväg, men jag hann dela desto mer på instagram. Missade du det, kommer det en ny chans, för visst kommer det även ett blogginlägg om Polen. Men inte idag. Jag ska först landa och leva vardagsliv, packa upp väskan och smälta alla intryck. Och så klart gå igenom alla foton...



Under tiden kommer det bilder från tidigare idag, då Loppan och hennes bästis firade Loppans födelsedag lite i efterhand med att gå på bio och fika. 








Bion gick de själv på men fikandet gjorde maken och jag dem sällskap vid. Sååå mysigt. 












När vi kom hem bestämde vi att vi tre tjejer ska göra en heldag på stan själv vid tillfälle. Fika och shopping med mina favorittjejer, det ser jag fram emot. 




Inga kommentarer: