lördag 21 november 2015

Om man fick önska


Jag har inte sett den senaste Bond-filmen - än - men jag tror den är bra, för jag gillar Craig som Bond. Apropå det, jag är säkert inte ensam om att fundera på vilken skådespelare man skulle vilja se som Bond. Om nu Craig får för sig att pensionera sig. Eller nån castingmänniska i Hollywood får för sig att han är för gammal och bör pensionera sig. 

Hittade det här klippet på Youtube:




Jag håller med om de allra flesta. En del har jag tänkt på förut, men en del var "varför har jag inte tänkt på honom?!" typ. Men samtidigt har Craig satt Bondribban på en helt annan nivå. Tror det blir svårt att gå tillbaka till nån charm-Bond som på Connerys och Moores tid. I så fall hade Colin Firth varit min toppfavorit. Hrm... tål att tänkas på. Men kolla gärna klippet och se om du håller med. 



Inga kommentarer: