måndag 9 september 2019

Kalashelgen som gick, del I


Måndag igen och vi har en kalashelg bakom oss. I dubbel bemärkelse. Men vi börjar med det första kalasandet. Minns ni att jag hade en present att checka ut i fredags? Oj oj oj, vilken present! Ola Salo i ett paket. Inte dumt alls. 






Full salong sekunderna innan






Ola dök upp på scen. Kisa med ögonen så ser ni inte hur suddiga mina mobilbilder är. Haha, inte lätt, men det var inte bara en fantastisk föreställning musikmässigt, den var snygg också! Dans och scenografi och ljus. Snyggt! Men det kan man tyvärr inte riktigt se från mina bilder... Nåja. Känslan kanske framgår.









Kanske inte lätt att ta bilder på håll med en mobil i mörkret. Kanske lättare på närmare håll?








Haha, knappast! Men om det berodde på mobilen och mörkret eller om jag var starstruck över att han plötsligt gick långt ut i publiken och alldeles framför oss...






Nåja, det var en upplevelse och nu snurrar The Arks låtar i högtalarna här hemma. 


Förresten, klicka --> HÄR så kan du se lite filmklipp från mitt instagramkonto.



Inga kommentarer: