fredag 26 september 2008

Moderadio

Tror jag tipsat om det förr, men eftersom jag tycker det är ett kanonprogram, så tipsar jag igen. P1 fredagar, kl 10.00. STIL med Susanne Ljung. "STIL är ett program som handlar om ytan, om smink, mode och trender. Varje program kretsar kring en färgstark huvudperson som exempelvis Jane Birkin, Elsa Beskow eller Paris Hilton. Personer som på olika vis inspirerar till funderingar kring fenomen i tiden, som dyra handväskor, ekomode eller kändisparfymer".
(bild och klipp från sr.se)

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Ska faktiskt försöka att komma ihåg det programmet nästa fredag, och tänka på dig som arbetar då... Men du har nog tillgång till radio på jobbet. Jag gissar det i alla fall!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vet egentligen inte varför... jo, kanske... Har i alla fall bytt bloggnamn! Bor i en liten stad och känner mig liiiiite irriterad över att några läser och aldrig kommenterar, det hade ju liksom räckt med en kommentar en gång. Eller hur?

Nu hittar du mig i alla fall! Kram!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vad kloka vi är! :)

Har nyss varit på en promenad i höstluft som var kall och härlig. Nu höststädar vi lite utomhus, krattar löv, lyfter bort utemöbler och suckar över alltför höga träd... I den här staden är man så glad över allt som växer och därför dåliga på att "hålla efter". Om du såg det senaste avsnittet av "Söderläge" så förstår du... Det var min mammas kusin som de besökte. Kram på dig!