söndag 4 januari 2009

Valmöjlighet

Satt och bläddrade igenom H&M-katalogen igår. Sonen är tokig i huvtröjor och det fanns några snygga till bra pris. I flera olika färger. Jag gillade alla utom en. Den gula. Jag har lite svårt för gula kläder, vet inte varför. Frågade sonen vilken färg han ville ha. "Du får välja mellan blå, grön, röd och grå" sa jag. Och pekade i katalogen. Varpå sonen naturligtvis såg den gula och pekade på den. "Den vill jag ha!" sa han.
Naturligtvis! Att man aldrig lär sig...

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Japp, gult är fult! Nä, inte alltid, men efter filmen kan man verkligen konstatera att VITT ÄR VANSINNIGT FRÄSCHT!

Vilket kök... Och vilken strand!

Sömnig nu. Men jag har besvarat mailet! Go'natt!

Petra C sa...

Det där känner jag igen så väl! Du skulle ha klippt bort bilden på den gula tröjan. ;)

PS. Jag har en liten sak till dig inne på min blogg som jag hoppas kommer till nytta :)