torsdag 15 januari 2009

Familjen Guldlock

Igår kväll somnade jag och Lillan i min säng. När maken går och lägger sig lyfter han över Lillan till hennes egen säng. Mitt i natten vaknar sonen och tassar in och lägger sig bredvid mig i min säng. Lite senare vaknar Lillan och vägrar somna om i sin egen säng. Maken lägger sig i sonens säng med Lillan bredvid sig. På morgonen vaknar sonen i min säng och när maken stiger upp lägger sig sonen i sin säng bredvid Lillan. Värsta familjen Guldlock.


 
(Bild från Carmöbel)


2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag har idag för första gången tagit mig en ordentlig titt i din största inspirationskälla: carmöbel, och jag fick panik... Det fanns ju så vansinnigt mycket fint och fräscht och underbart så jag kände att jag snart skulle vara tvungen att slänga ut ALLT. Och det går ju inte så då klickade jag bort mig därifrån. Snabbt. Till sommaren vågar jag kanske återvända. Kanske.


När det gäller nätterna tycker jag att ni får inreda sovrummet som en vandrarhemssal med en massa sängar i samma rum. Det låter farligt att nattvandra så där mycket... ;)

Petra C sa...

Ha ha ha ha... värsta nattvandringen. Akta så ni inte krockar med varandra.
Vi har precis lyckats få stora killen att sova i sin säng hela natten (peppar, peppar). Det gick genom att bestämma i förväg vilka dagar han skulle få sova i vår säng. Men snart är det dags att ta bort spjälsängen och då lär vi få ett h-vete med lillkillen istället. Pust!