lördag 24 januari 2009

Sommarminne

Har massor av foton att sortera, och fastnade bland sommarbilderna och drömde mig bort. Fattar inte att Lillan var så liten i somras! Det har gått så fort! Har jag visst sagt förr... Här är bilder från Moheda loppis i Småland.





En ljuvlig sommardag förra året. I trädgårdscaféet hängde porslin i träden och fikat smakade ljuvligt. Om jag shoppade? Lite. Lite lite. En gammal plåtburk och några silverberlocker. Men om jag haft mer plats i bilen, skulle jag shoppat mer. Men det är en upplevelse bara att vara där. Måste dit igen till sommaren!


 


Och här sitter mina fina barn och fikar i skuggan av ett träd. Lilla Lillan, som var så liten, men ändå så stor...




1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Ser ljuvligt ut!

Här i huset pratar vi mycket om sommaren just nu, och funderar på om det ska bli Skåne eller nå't varmare land när semesterresan ska planeras...