fredag 23 januari 2009

Äntligen...

...fredag efter en hektisk jobbvecka! Jag njuter extra mycket av att det är fredag denna veckan. Hoppas bara inte jag däckar i tv-soffan om en stund. Ikväll blir det blåbärspaj till efterrätt. Smulpaj i botten, lite vaniljsås på det, sen blåbär och överst lite mer smulpaj. Mmmm....
Trevlig fredagkväll på er ute i bloggvärlden! (Gissar att det är min mamma, Mamman i huset, Johnsson, Petra C och Mårtensbacken jag hälsar till, för ni är väl inte fler som läser? Eller...? ;-)

5 kommentarer:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hahahahaha!!! Jo, jag läser!!!!!

Trevlig helg på dig med!

Gilalr din humor i dina inlägg!

Kram Caroline

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jasså, du funderar också över det här med läsarna... Jag tycker verkligen att det känns lite läskigt ibland när jag tänker på att andra i min stad kanske läser och aldrig nämner det för mig. Jag inbillar ju mig att min blogg är min kontakt med dig och andra ute i landet. :)

Annelie Johnsson sa...

Ja jag kikar in titt som tätt, men visst undrar man vem som egentligen tittar in på ens blogg, vet inte om du menade mig med Johansson, men Johnsson kikar alltså hi hi...
Ha en bra helg!!
Kram

Petra C sa...

Jo hej, nu är det fredag! Eller rättare sagt, snart är fredagen slut. Och jag är också slut efter en tuff arbetsvecka.
Trevlig helg! :)

Mallas sa...

Några fler är vi nog. Å gissa om jag blev sugen på paj när jag såg bilden du lagt upp. Usch och fy för återhållsamma veckor. Men ibland är de nödvändiga...