tisdag 6 januari 2009

Asch, jag fortsätter väl lite till!



Har fått smak på det här att gå hemma och bara vara, men vardagen knackar på. Sonen har en ledig dag kvar, eftersom det är studiedag på skolan, men på torsdag börjar allvaret för honom. Själv väntar jag till måndag! Inte ofta det inträffar en sån här jul där man kan vara långledig för få uttagna ledighetsdagar, så jag passar på. Vill hinna med nån eftermiddag med att ligga på soffan och titta på film... Höjden av lyx för mig. (Ska försöka undvika gå in här).
Bild från Tine K.


3 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Jo, här är det också ett par lediga dagar kvar, men tyvärr hittar jag på en hel massa annat som "borde" göras än just ligga på soffan. Men kanske i morgon....
Kram Annelie

Petra C sa...

Lycka till med att slippa gå in DÄR. :)

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag har numera inget tålamod till att ligga eller sitta i soffan... Maken tycker att jag är alltför stressad, men jag känner att jag förstör dyrbar tid där. MEN samtidigt så sov jag bättre på den tiden när jag satt/låg i soffan nå'n timme varje kväll eftersom det verkligen blev avslappning innan natten. Nu speedar jag på i huset och tror att jag ska kunna somna så fort jag lägger mig och det går inte. Nä, jag måste nog hitta några nya tv-serier att följa... Kram!