måndag 12 januari 2009

Lillan SKA sova sött i SIN säng



Efter alldeles för många nätter på rad med ett antal uppvakningar och svåra omnattningar håller vi tummarna att Lillan nöjer sig med att ligga hela natten (eller åtminstone STÖRRE delen av den) i sin egen säng.


Nu är det vardag igen, så nu måste vi vända dygnet rätt. Även Lillan.
(Inte konstigt att jag känt mig som det här gosedjuret hela dagen. Jag står upp, men jag måste luta mig mot något, för jag är så trött...)





UPDATE: Nä. 3 gånger.


3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vad fint hon har det inne hos sig!

Vår lilla sover i spjälsängen bredvid oss och det fungerar faktiskt riktigt bra... "Peppar peppar..." ...och hon sover hela natten... (viskar jag eftersom allt brukar vändas upp och ner så fort jag yppar ett ord om det som fungerar bra).

Lyckades jag shoppa något till mig själv idag? Nej! Bara till sonen. Jag måste bättra mig. Jag lovar!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Mail!

Petra C sa...

Blä! Men det går över. Hoppas jag som har en snart-två-åring med för tillfället stor separationsångest.