tisdag 6 januari 2009

Allting är relativt

Jag är inte glad för dataspel där man ska slå ihjäl varandra, dels ser jag inte underhållningsvärdet i det, dels har jag inte tålamod till det. Men jag måste erkänna att sonens lego star wars spel är ganska underhållande. Gubbarna är ju hur söta som helst! När de slåss så ryker det legobitar omkring dem och så går och hoppar de så sött. Fast det säger jag inte till sonen. UPDATE: Fast spela det själv, skulle aldrig falla mig in. Jag har istället fastnat för Wii Sport. Bilspel och bowling, hur kul som helst! Nu är jag nyfiken på Wii Fit. Kanske så pass att det står på min önskelista när jag fyller år...

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Sonen försöker då och då visa något ifrån just LEGO Star wars, men jag har inte något tålamod när det gäller tv- och datorspel. Men jag skulle kanske ge det en liten liten chans...

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tips på inlägg: Favoritbloggar! Känner nämligen att jag är lite sugen på att upptäcka några nya, och du verkar ju vara kvinnan med koll på det mesta! :)

NU ska jag slita mig ifrån datorn och städa lite... När barnen är vakna får jag inte mycket så'nt gjort - du har rätt 3 barn är mycket!