fredag 30 januari 2009

Fredag

Fredag!!! Imorse började jag fredagen med att vara supertrött. Inget ovanligt i och för sig. Men när jag väl skulle köra iväg till jobb, så tillbringade jag nog tio-femton minuter med att springa runt och leta efter passerkortet till jobb. Jag vände ut och in på väskan tre gånger, letade i fickorna på jackan ett par gånger, sprang upp på ovanvåningen och kollade kläderna jag hade på mig igår och kollade bilen två gånger. Till sist gav jag upp och skulle precis sätta mig i bilen när jag konstaterade att passerkortet hängde i linningen på mina byxor... Suck! Jag har nog inte druckit tillräckligt med kaffe. Hur var det nu, tre koppar om dagen för att undvika senil demens?

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Åååååååh, vad jobbigt! Undrar just vad du hade för puls då?


Jag säger bara:

Fredag, Fredag, Fredag! &
Kevin, Kevin, Kevin!

Kom precis hem ifrån ett kallt torg där Snöfestivalen(!) invigdes och Kevin sjöng vinnarlåten ifrån IDOL. Nice!

Petra C sa...

Jag undrar om man inte behöver typ fem koppar kaffe???