söndag 19 september 2021

Party party

 




Ibland överraskar jag mig själv. Som förra helgen. När någon i kvarteret hade party och musiken ekade i grannskapet. Jag, som satt i trädgården och njöt sensommarkväll, kunde inte låta bli att ta reda på vad det var för musik som spelades. Ni vet det finns ju appar för sånt, där man kan ta reda på vad det är för låt som spelas. 


Ja jisses, det var inte riktigt den musik jag brukar lyssna på och en del texter var lite väl... too much... men det kan tänkas att jag nu har en spotifylista med partypartymusik, ifall jag skulle behöva det. 





Låt nr 12345, 6


Skruva upp volymen och lyssna. Du behöver inte titta på videosarna för de är lite...ehh... nej, inget för mig.  Men visst kommer man lite i partystämning om man skruvar upp volymen rejält och bara lyssnar (och kanske blundar för viss text)? 



Inga kommentarer: