fredag 17 september 2021

Septembers finaste dagar i förkylningsdimma

 



Första halvan av september började med sommarvarmt väder. Därutanför vardagsrumsfönstret.










Själv tillbringade jag några dagar så här. När jag inte satt oduschad, okammad och iklädd pyjamas och med avstängd videokamera framför jobbdatorn. Råkade nämligen dra på mig Loppans förkylning. Vanlig förkylning, ingen Corona-variant. Tackålov. 3 av 4 i familjen tillbringade septembers finaste sommardagar inomhus, hostandes och snörvlandes. 


Vad gjorde när jag inte jobbade ser ni på bilderna ovan. Strecksåg brittiska deckare nedbäddad i soffan. Father Brown och Morden i Midsomer


Valde just de serierna för jag brukar somna till dem. Tror ni att jag somnade när jag ville somna? Nej men så klart. Men det var riktigt småmysigt att för en gångs skull se hela avsnitt... 




Inga kommentarer: