onsdag 2 december 2020

48 paket och 48 luckor att öppna

 





Men titta här! Det blev visst paketkalendrar trots allt i år! För första gången någonsin. Eller egentligen inte, jag vill minnas att jag gjorde en till sonen när han var liten och det var ett himla meck att hitta 24 småprylar. Men att fylla en paketkalender med 24 godsaker var desto lättare! Eller 48 godsaker, för visst gjorde jag varsin till dem! Puh vad meckigt att packa in. Men deras reaktion och glädje var såååå värt mecket. 







Tjugofyra 







plus tjugofyra



Visst blir man väl aldrig för gammal för en kalender? Även maken och jag fick varsin. Inga hemmagjorda paketkalendrar men väl de här:








Niederegger marsipan till mig och espressokaffe till maken. 



Nu är vi alla redo att räkna ner. 



Inga kommentarer: