lördag 21 november 2020

Nedräkning närmar sig

 





Jisses, det är ju snart advent! Snart dags för adventskalendrar! Japp, även om jag försöker skoja med barnen att jag tycker de börjar bli för stora för den traditionen, så blir det kalendrar även i år. Med ätbart innehåll. Jag tänker fortfarande på den jag själv hade förra året, men jag har inte lyckats hitta någon sådan i år... Trist. Finns det månne en adventstomte som kan överraska mig? 



Adventstomte är man definitivt om man knåpar ihop egna kalendrar. Som vanligt kan jag inte låta bli att bildgoogla på såna. 














Det har visst blivit en tradition att jag, istället för att knåpa ihop paketkalendrar, nöjer mig med att bildgoogla sådana.... 



Hrm...vi får väl se. En vecka kvar. Eller 10 dagar, för att vara exakt. Och det är man ju, så här i nedräknartider inför jul. 







Inga kommentarer: