lördag 21 januari 2017

Spontanshoppat till badrummet














Länge varit sugen på att byta ut vårt handdukslager. Vi har inget jättelager och jag är inte jätteombytlig, det är snarare så att jag tvättar de handdukar vi har väldigt ofta. Vilket ger konsekvensen att man sliter ut dem... Men. Så igår var jag en snabb sväng inom en HM-butik med barnen och medan de roade sig på sina respektive avdelningar, tog jag en sväng på HM Home. Och snubblade över de här. 


Som i skrivande stund snurrar runt i min torktormlare. För självklart kunde jag inte motstå dem. 



Ni vet känslan. När man springer på nåt och inte behöver ett ögonblicks betänketid. Det är snarare i stil med; Japp! DÄR är det som jag så länge letat efter utan att veta att det var just det jag letat efter. Typ.



Love at first sight. Med några handdukar. Jaja, vi har alla våra böjelser...



Inga kommentarer: