lördag 24 januari 2015

Så kan det gå

Familjen hade längtat efter tacos. Eller rättare sagt, det gör de alltid. I alla fall barnen.




Men det blev inte helt lyckat idag... 

Minns inte, antingen hade jag bråttom när jag handlade, eller så hade jag inte läsglasögonen på mig eller så behöver jag starkare styrka på glasögonen, om det nu var så att jag hade dem på mig... 

I vilket fall som helst så blev det aningens för starkt för dem. 




Och som om inte det räckte. Jag råkade visst även bränna nachosen...


Suck.
En tapper - eller möjligtvis vrålhungrig - tolvåring offrade sig och åt med god aptit - alternativt stark vilja och stor hunger - av maten. Och av resterna (en rejäl laddning sådan) tänker jag göra chili con carne. Tänker mig att tomatsås och bönor lindrar styrkan lite.

Ja jisses.

Så kan det gå.


Inga kommentarer: