tisdag 23 april 2024

Afterwork my cup of tea




Förra veckan var jag på afterwork med en kompis. Ikväll är det dags igen. Afterwork alltså. Fast med mina kollegor den här gången. Ikväll blir det pizza. Förra veckan var det afternoon tea. 

Här kommer ett bildregn från en alldeles ljuvlig miljö att afterworka i. Exacly my cup of tea. (haha, pun intended).






Supermysig miljö!






En massa tesorter att välja mellan. Jag frågade vilken tesort man ska välja om man tycker om kaffe. Kaffe! fick jag till svar. Så för mig blev det afternoon coffee. 








Ojojoj, visst ser det supergott ut!







Som vanligt fotade jag allt utom efterrätten. Tre smarriga kakor slank ner innan jag kom på att jag kanske skulle föreviga även dem. 







Som sagt, en afterwork helt i min smak. Trevligt hade vi också! 💓



2 kommentarer:

Matilda sa...

Vilket mysigt ställe! Där hade jag trivts :)

smile sa...

@Matilda - Ja det var galet mysigt!