fredag 7 juli 2023

Årets bästa fredag



Fredagen när man stänger ner datorn för sista gången för några veckor och går på semester. Bästa känslan! Fredag! Fredag! Fredag! 


Vi kör väl en fredagslista på det. 

1.

Vad är det längsta du reser i sommar?

Italien. 💓 Längtar längtar längtar.

2.

Hur spenderar du en regnig sommardag?

I dagbädden i mitt växthus! 

3.

Blir det nån spontan utflykt i sommar?

Det hoppas jag verkligen! Spontana utflykter är de bästa utflykterna.

4.

Hur svalkar du dig på bästa sätt?

Äter iskall vattenmelon. När jag skriver det inser jag att jag knappt ätit nån vattenmelon hittills i sommar. Får genast råda bot på det!

5.

Har du något smultronställe där du är nu?

Det HÄR





1 kommentar:

Hannas krypin sa...

Vad härligt med semester. Jag har har redan haft tre veckor så har en vecka kvar. Vattenmelon är gott. Kan inte äta för mycket dock, då får jag ont i magen.