onsdag 30 november 2022

Maxad julinspiration


 



I helgen som gick var jag sugen på en utflykt. Utflykt med jultema. Jag ville HIT. Alltid superinspirerande, både juletid och sommartid. Och gissa om det var inspirerande! Jag gick runt och bara insöp all inspiration och hade kunnat flytta rakt in. Eller ta med mig precis allt hem. Men man ska ha plats (och pengar) till allt man vill ha, så jag shoppade så klart inte allt jag ville ha. Men en påse fick följa med hem och en mobil fullproppad med bilder. Jag kunde så klart inte låta bli att fota. Häng med vet ja! Vi börjar utomhus.




















 



Här kan man sitta ute på sommaren och fika, men nu inbjöd inte årstiden till det, så vi åt inomhus istället. 













En liten påse som fick följa med hem. 


Men vi är inte riktigt färdiga än. Vi har ju inte tittat inne i butiken! 




























Men alltså, ni förstår väl att jag hade svårt att slita mig därifrån? Och att jag som sagt hade velat ha precis allting. 






Nu känns det helt ok om årets julgran blir lite för lång. Det är bara att låta den vika sig mot taket!


Nu är jag superinspirerad och funderar allvarligt på om årets julgran inte bara ska vara för lång, utan även helt naken... 


Nah.. skojar bara! Men jag skulle gärna åkt dit en gång till. Innan jul. 



Inga kommentarer: